Fogszabályozás – Budai fogászat

Fogszabályozás

Konzultáljon személyesen fogszakorvosunkkal

Ismerje meg az Ön számára leghatékonyabb fogszabályozási lehetőséget! A fogszabályozás nemcsak esztétikai szempontokból fontos, hanem a fogak egészségének megőrzése miatt is. A szabálytalanul álló fogak korrigálása mellett a saját foganyag egészségének megőrzésében, állcsontbeli eltérések korrigálásában, fogazat funkciójának tökéletes visszaállításában is megoldást jelent a fogszabályzó kezelés. Jó hír, hogy nem csak gyerekkorban lehet a fogakat szabályozni. 18-24 hónap alatt életkortól függetlenül kivehető, ragasztott vagy akár láthatatlan fogszabályzóval, kíméletesen, de mégis látványos eredmények érhetők el.

Nem érdemes a fogszabályzás lehetőségét elvetni, mert elmaradása esetén erősödhetnek a fogszabályozás szükségességét kiváltó problémák. Ilyen például a fogtorlódás miatt kialakuló fogszuvasodás, rendellenes erőhatások miatt létrejött fogágybetegségek. Nem is gondolnánk, de az állkapocsízületet megterhelő nem megfelelő harapás miatti panaszok okozhatják a fogak letöredezettségét, foggyulladást és állkapocsízületi fájdalmat is.

Kérem, bizonyítsa, hogy nem robot. Válassza ki a zászlót.

Kivel találkozik a konzultáció és a kezelések során?

Dr. Beke Zsófia

fogorvos