Zavarja fogainak állapota? Implantáció segítségével újból önfeledten mosolyoghat a világra! – Budai fogászat

Magyarországon is elérhető a világszerte népszerű „All-on-4” fogászati technika
január 7, 2021
Nem lehet elég korán kezdeni – fogszabályozás gyermekkorban
január 7, 2021

Akár a kor vagy a genetikai hajlam, esetleg a nem megfelelő szájápolás, rossz szokások, dohányzás, alkohol fogyasztás, lassan a fogak elvesztéséhez vezethetnek. A legtöbb fogászati probléma idejében felismerve orvosolható lenne, ennek ellenére a hazai lakosság dentálhigiéniája sajnos rosszabb az európai átlagénál.

-Dr. Veszprémi Soma, a Budai Magánorvosi Centrum Fogászati vezetője szerint már a fogak romlásának észrevételekor, az ínyek gyulladása, sorvadása esetén fontos lenne a mihamarabbi fogászati ellátás. - Természetesen ma már szinte minden problémára van megoldás: a fogászati implantáció műgyökér beültetést jelent, amire fogakat, fogsort vagy hidakat lehet építeni, 18 éves kor felett pedig bárkinek ajánlott, akinek fogpótlásra van szüksége – mondja a fogszakorvos.

A mai modern implantációs eljárásokkal rövid időn belül akár teljes fogatlanságból is rögzített fogakat tudunk csinálni, ami visszaadja a fogak eredeti funkcióját, esztétikáját és egy óriási életminőségi javuláson megy keresztül a páciens.

Az emésztés a szájüregben kezdődik és nem mindegy, hogy a falatot hogyan rágjuk meg (az étel hogyan kerül a tápcsatornába). Ha nincs fog, vagy egy rosszul elkészített fogpótlás fájdalmakat okoz evés közben akkor az később komoly emésztőrendszeri betegségekhez vezethet. A rendezett fogaknak éppen ezért egészségügyi funkciójuk is van, amellett, hogy esztétikus megjelenést és jó közérzetet biztosít.

Mindemellett nem győzzük hangsúlyozni a prevenció fontosságát, ne csak akkor menjünk fogorvoshoz, amikor már bajt észlelünk, hanem járjunk rendszeresen kontrollvizsgálatokra – figyelmeztet Dr. Veszprémi Soma. - Minél tovább halogatjuk annál hosszabb ideig tarthat az adott kezelési folyamat, annál költségesebb és a lehetőségek is beszűkülnek, azonban a még idejében tapasztalt eltérés, fogászati probléma mindig sokkal könnyebben kezelhető, ne késlekedjen, forduljon mihamarabb fogszakorvosához!

Esztétikai fogászati konzultáció

Felkészült, nemzetközi tapasztalattal rendelkező fogorvosi csapatunk várja Önt dinamikusan fejlődő Fogászati Centrumunkban.

Kérem, bizonyítsa, hogy nem robot. Válassza ki a zászlót.

Kérjük viseljen maszkot a rendelőbe érkezéskor

Fertőtlenítse kezét a recepciós pulton kihelyezett kézfertőtlenítővel Lehetőség szerint kísérő nélkül érkezzen Amennyiben bármilyen tüntetet észlel magán, kérjük mondja le időpontját Ha 2 héten belül érkezett haza külföldről kérjük várja meg amíg letelik a 2 hét hazaérkezéstől számítva Ne ijedjen meg, ha kezelőorvosa és a személyzet speciális védőöltözetben fogadja! Mindez Önök és a személyzet védelme érdekében történik.